Wycieczka klas drugich i trzecich gimnazjum

W dniach 10-13 maja klasy trzecie i drugie Gimnazjum w Michałówce wybrały się na niezapomnianą wycieczkę.

Swoją przygodę rozpoczęliśmy od Rabki Zdrój. W RABKOLANDZIE, największym parku rozrywki w Małopolsce, znów poczuliśmy się jak uczniowie młodszych klas podstawówki. W cudownych humorach przejechaliśmy do Zakopanego, gdzie nocowaliśmy w hotelu „U Heliosa”.
Drugiego dnia przejechaliśmy na Słowację, gdzie weszliśmy do Jaskini Bielskiej, później udaliśmy się do Starego Smokowca, aby górskim szklakiem dotrzeć do Przełęczy Hrebionok, a następnie do Wodospadu Zimnej Wody. Po tak aktywnie spędzonym dniu pojechaliśmy się zrelaksować do Białki Tatrzańskiej na gorące źródła termalne.
Trzeciego dnia ze słowackiej miejscowości Szyrbskie Jezioro udaliśmy się nad  jezioro o tej samej nazwie, a następnie do Popradzkiego Stawu, leżącego na wysokości 1494 m. n.p.m. Tam mogliśmy podziwia

urokliwą panoramę tatrzańskich szczytów.
Czwartego dnia pogoda nam nie dopisała, ale mimo to wytrwale, z uśmiechami na twarzy, w deszczu zwiedzaliśmy kolejno: kompleks skoczni narciarskich (wjechaliśmy i zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na platformę widokową, skąd rozpościera się wspaniały widok na Zakopane), cmentarz na Pęksowym Brzysku z 1840r. (pochowano na nim ludzi zasłużonych dla polskiej kultury Podhala). Później już tylko „zakupowe szaleństwo” na Krupówkach i powrót do domu.

W imieniu wszystkich uczestników wycieczki chciałabym serdecznie podziękować za opiekę i zorganizowanie naszego wyjazdu Pani Małgosi, Pani Ewie i Pani Ani. Trzecioklasiści kierują specjalne podziękowania w stronę swoich wychowawczyń za wspaniałe, wspólnie spędzone chwile, za niesamowite i pozytywne wspomnienia, za wyrozumiałość, cierpliwość, ale przede wszystkim za to, że po prostu były tam Panie z nami, za wsparcie, uśmiech i poczucie humoru, za okazane serce, za wytrzymałość w chodzeniu po górach. Dziękujemy Paniom za to, że mogliśmy spędzić w tak wspaniałych nastrojach te cztery dni na naszej, już niestety ostatniej, wspólnej wycieczce.